Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- Er zijn nog plekken bij diverse activiteiten, klik hier -- 13 november Informatie Seniorenplatform Hoogeveen, klik hier -- 18 en 19 november sinterklaasfeest (zie ook opgaveformulier), klik hier -- 14 december kerstknutselmiddag voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 20 december Kerstklaverjasdrive aanvang 20:00 uur in het wijkgebouw, klik hier -- 27 december Oud en Nieuw Klaverjasdrive aanvang 20:00 uur in het wijkgebouw, klik hier -- Vóór 27 december inleveren bestellijst overheerlijke oliebollen, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Inleverdatum kopij

De inlevertermijn voor materiaal (foto's en tekst) is voor elke 10e van de maand.

Het inleveren van de tekst kan in Word en/of Excel, zowel als gewoon tekst of al opgemaakt met bv. foto's enz.
Eén en ander kan ook als PDF aangeleverd worden.
Foto's graag aanleveren op 300 dpi.

Het aanleveren van tekst, foto's en advertenties kan digitaal via redactie@wijkverenigingdeweide.nl
Heeft u iets op papier dan kunt u het inleveren bij de redactie:
Redactie Wijkvereniging de Weide
T.a.v. Monika Edema-Bisschop