Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- LET OP: de Kinderbingo van 2 juli van 14:00-16:00 gaat NIET door en wordt verplaatst naar 24 september, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Verslag compostactie van 12 maart, klik hier -- Verslag paasknutselmiddag van 6 april, klik hier -- Verslag paaseieren zoeken van18 april, klik hier -- --

Reserveren zaalruimte

Wijkgebouw De Weideblik beschikt over een aantal zalen  die gebruikt kunnen worden voor bijeenkomsten, vergaderingen, lezingen, workshops etc.
Het wijkgebouw beschikt over de volgende zaalruimtes:
• Grote zaal geschikt voor 120 personen in “toneel” opstelling, presentaties, jaarvergaderingen, toneelvoorstelling (toneel + toneelverlichting aanwezig) 80 personen wanneer tafels en stoelen worden neergezet

• Ontmoetingsruimte: geschikt voor max. 40 personen bij gebruik van tafels en stoelen

• Activiteitenruimte beneden: bijzonder geschikt voor workshops voor ca. 16 personen

• Bestuurskamer bovenverdieping: is een vergaderzaal voor ca. 16 personen

• Vergaderzaal boven: geschikt voor zowel vergaderingen als voor workshops. Max. 20 personen

Catering
Wilt u tijdens uw bijeenkomst koffie, thee, frisdrank dan kan dat door de wijkvereniging worden verzorgd.
De grote zaal en de ontmoetingsruimte hebben een bar. In de overige ruimtes worden de consumpties door de dienstdoende vrijwilliger bezorgd.
Wanneer u een lunch bij de bijeenkomst wilt, dan kunnen wij dat ook voor u verzorgen, variërend van sneetjes brood met beleg en melk en karnemelk, een schaal met broodje ham en kaas, tot een uitgebreid lunchbuffet met diverse soorten soep, broodje kroket, luxe broodjes, kaas, vleeswaren, fruit en jus d’orange.

Heeft u interesse? Vraag bij Jorien Kamman naar de mogelijkheden.
Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl