Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- Er zijn nog plekken bij diverse activiteiten, klik hier -- 13 november Informatie Seniorenplatform Hoogeveen, klik hier -- 18 en 19 november sinterklaasfeest (zie ook opgaveformulier), klik hier -- 14 december kerstknutselmiddag voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 20 december Kerstklaverjasdrive aanvang 20:00 uur in het wijkgebouw, klik hier -- 27 december Oud en Nieuw Klaverjasdrive aanvang 20:00 uur in het wijkgebouw, klik hier -- Vóór 27 december inleveren bestellijst overheerlijke oliebollen, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Openingstijden

In artikel 4 van het Bestuursreglement Alcoholverstrekking Wijkgebouw De Weideblik is ten aanzien van de openingstijden en schenktijden het volgende opgenomen.
De openingstijden van wijkgebouw De Weideblik zijn:

maandag van 08.30 tot 24.00 uur
dinsdag van 08.30 tot 24.00 uur
woensdag van 08.30 tot 24.00 uur
donderdag van 08.30 tot 24.00 uur
vrijdag van 08.30 tot 24.00 uur
zaterdag van 08.30 tot 24.00 uur
zondag alleen open bij een specifiek evenement

De sluitingstijd van het gebouw kan vroeger vallen indien activiteiten eerder afgelopen zijn dan wel dat er op een avond geen activiteiten zijn.

Op de volgende tijdstippen wordt alcohol geschonken:

maandag van 15.00 tot 24.00 uur
dinsdag van 15.00 tot 24.00 uur
woensdag van 15.00 tot 24.00 uur
donderdag van 15.00 tot 24.00 uur
vrijdag van 15.00 tot 24.00 uur
zaterdag van 15.00 tot 24.00 uur
zondag van 15.00 tot 24.00 uur (alleen in geval van een specifiek evenement)

Bij een avondactiviteit die na 22.30 uur eindigt heeft het bestuur de mogelijkheid om de schenktijd voor die activiteit te laten eindigen 1,5 uur na het einde van de betreffende activiteit, echter de sluitingstijd zal nooit later zijn dan 01.30 uur.