Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- Er zijn nog plekken bij diverse activiteiten, klik hier -- 13 november Informatie Seniorenplatform Hoogeveen, klik hier -- 18 en 19 november sinterklaasfeest (zie ook opgaveformulier), klik hier -- 14 december kerstknutselmiddag voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, klik hier -- 20 december Kerstklaverjasdrive aanvang 20:00 uur in het wijkgebouw, klik hier -- 27 december Oud en Nieuw Klaverjasdrive aanvang 20:00 uur in het wijkgebouw, klik hier -- Vóór 27 december inleveren bestellijst overheerlijke oliebollen, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Beheer

Door het bestuur is Jorien Kamman aangesteld als beheerder van het gebouw.
Samen met Hein Akerboom is in 2013 het Certificaat Sociale Hygiëne behaald.

Jorien is verantwoordelijk voor de openstelling van het gebouw tijdens activiteiten en voor de bezetting van de bar. Hiervoor beschikt zij over een aantal vrijwilligers die in 2014 de Instructie verantwoord Alcohol Schenken gevolgd hebben en achter de bar mogen staan.

Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl