Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 17 augustus Springkussenfestival, klik hier -- 10 september Herfst Weidebliktocht, klik hier -- 10 september weer Bingo in de Weideblik, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- 30 september, 1 en 2 oktober Quilt en Keramiek tentoonstelling, klik hier -- 4, 5 en 6 november19e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Toneel

Toneelnieuws.

Tijdens het schrijven van dit stukje belemmeren coronaregels ons al 3 weken te repeteren. Het ziet er op dit moment allerminst positief uit dat dit snel zal veranderen en daarom verwachten wij dit toneeljaar helaas weer niet te mogen uitvoeren. Alles staat op losse schroeven. De uitvoering was onder voorbehoud gepland op 4 en 5 maart 2022. Wat de toekomst ons brengt is dus nog geheel onduidelijk. Misschien kunnen we later in het jaar uitvoeren of schuiven we het stuk door naar het volgende toneelseizoen.

Tegen de tijd dat wij wel mogen uitvoeren hebben wij nog een grimeur m/v nodig die ons toneelwaardig schminkt. Mocht je dit kunnen en lijkt het jou leuk om ons tijdens de 2 uitvoeravonden te grimeren, meld je dan alsjeblieft!

Ook als het jou ook leuk lijkt om eens te kijken of toneelspelen iets voor jou is, dan kun je contact opnemen met Sandy Schelvis op telefoonnummer 0528-202727. Tevens zijn wij bereikbaar via de Facebookpagina van Toneelvereniging De Weide. Het toneelseizoen loopt van medio september tot aan de uitvoering. De toneelvereniging repeteert normaal gesproken op de maandagavond vanaf 19.30 uur in het wijkgebouw, maar zolang de coronaregels dit niet toelaten repeteren wij helaas niet.