Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- 30 september, 1 en 2 oktober Quilt en Keramiek tentoonstelling, klik hier -- 4 oktober begint het Dansen 55+ weer, klik hier -- 22 oktober weer een koekbakfestijn voor kinderen van 4-12 jaar, klik hier -- 26 oktober dromenvanger maken voor de knutselaars van 6-12 jaar, klik hier -- 4, 5 en 6 november 19e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- 19 november opgaveformulier sinterklaasfeest, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Boekenmarkt

7-8-2022.

19e Boeken- platen- en cdmarkt op 4, 5 en 6 november 2022

Wij weten dat corona nooit ver weg is. Daarom zullen we ook op onze komende markt alle voorzorgsmaatregelen treffen die nodig zijn.
Raadpleeg voor aanvang van de markt altijd ons laatste boeken nieuws op:
www.wijkverenigingdeweide.nl of www.facebook.com/wijkver.deweide

Op de 19e Boeken- platen- en cdmarkt van Wijkvereniging de Weide, vindt u wederom duizenden boeken en tijdschriften, vele honderden lp’s, singles en cd’s overzichtelijk uitgestald. Er is tevens een prachtige voorraad dvd’s aanwezig waaronder veel voor kinderen. Ook vindt u gebruikte maar onbeschadigde cd en dvd doosjes. Alle materialen zijn vooraf gecontroleerd. “Losbandige” boeken zult u niet aantreffen. Lp hoezen zijn gerepareerd en binnenhoezen zijn indien nodig vervangen. Opbergmogelijkheden voor lp’s en cd’s zoals rekjes, bakjes en koffers zijn ook aanwezig. We beschikken altijd over veel materialen omdat we alles zelf ophalen. De markt is overdekt en de toegang is gratis.
Er is voldoende en tevens gratis parkeergelegenheid aanwezig.
Adres: Wijkgebouw de Weideblik, De Ploeger 10, 7908LL in Hoogeveen
Openingstijden van de markt:
vrijdag    4 november 16.00 – 21.00 uur
zaterdag 5 november 10.00 – 16.00 uur
zondag   6 november 13.00 – 16.00 uur

12-11-2021.

Stop wekelijkse boeken, platen, cd en dvd verkoop
Met ingang van 1 januari 2022 gaat deze wekelijkse verkoop stoppen.
We zijn, gezien de beschikbare ruimte, niet in staat een veel grotere voorraad uit te stallen. Want dat zou de gang van zaken echt aantrekkelijk maken. Maar ook het vele werk dat er nu al mee gepaard gaat en de geringe verkoop spelen een rol.

Ophalen, boeken, platen, cd’s en dvd’s
Aangezien het wijkgebouw in verband met de nog steeds heersende Corona pandemie erg onregelmatig geopend kan zijn, kunt u ons bellen voor het ophalen van de materialen die u voor de Boeken- en platenmarkt beschikbaar heeft. U belt en wij halen! Als u dan alles in dozen klaar heeft staan is dat voor ons erg handig.
U kunt bellen naar:
Bertus Kuipers tel. 0528-277177