Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- LET OP: de Kinderbingo van 2 juli van 14:00-16:00 gaat NIET door en wordt verplaatst naar 24 september, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Verslag compostactie van 12 maart, klik hier -- Verslag paasknutselmiddag van 6 april, klik hier -- Verslag paaseieren zoeken van18 april, klik hier -- --

Boekenmarkt

13-2-2022.

18e Boeken- platen- en cdmarkt op 17, 18 en 19 juni 2022

Het begint erop te lijken dat corona een steeds geringere rol gaat spelen is ons dagelijkse doen en laten. Toch zullen we op onze hoede moeten blijven. Dit betekent dat ook op onze 18e boekenmarkt alle dan geldende maatregelen in acht genomen zullen worden die zijn voorgeschreven.
Raadpleeg voor aanvang van de markt altijd ons laatste boeken nieuws op:
www.wijkverenigingdeweide.nl of www.facebook.com/wijkver.deweide

Op de 18e Boeken- platen- en cdmarkt van Wijkvereniging de Weide, vindt u wederom duizenden boeken en tijdschriften, vele honderden lp’s, singles en cd’s overzichtelijk uitgestald. Er is tevens een grote voorraad dvd’s aanwezig. Ook vindt u gebruikte maar onbeschadigde cd en dvd doosjes. Alle materialen zijn vooraf gecontroleerd. Losbandige boeken zult u niet aantreffen, lp hoezen zijn gerepareerd en binnenhoezen zijn indien nodig vervangen. Opbergmogelijkheden voor lp’s en cd’s zoals rekjes, bakjes en koffers zijn ook aanwezig. In de corona tijd hebben veel mensen hun zolders opgeruimd. We hebben meer materialen dan ooit.
De markt is overdekt en de toegang is gratis.
Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid aanwezig.
Adres: Wijkgebouw de Weideblik, De Ploeger 10, 7908LL in Hoogeveen
Openingstijden van de markt:
vrijdag     17 juni   17.00 – 20.00 uur
zaterdag  18 juni   10.00 – 16.00 uur
zondag     19 juni   13.00 – 16.00 uur

12-11-2021.

Stop wekelijkse boeken, platen, cd en dvd verkoop
Met ingang van 1 januari 2022 gaat deze wekelijkse verkoop stoppen.
We zijn, gezien de beschikbare ruimte, niet in staat een veel grotere voorraad uit te stallen. Want dat zou de gang van zaken echt aantrekkelijk maken. Maar ook het vele werk dat er nu al mee gepaard gaat en de geringe verkoop spelen een rol.

Ophalen, boeken, platen, cd’s en dvd’s
Aangezien het wijkgebouw in verband met de nog steeds heersende Corona pandemie erg onregelmatig geopend kan zijn, kunt u ons bellen voor het ophalen van de materialen die u voor de Boeken- en platenmarkt beschikbaar heeft. U belt en wij halen! Als u dan alles in dozen klaar heeft staan is dat voor ons erg handig.
U kunt bellen naar:
Bertus Kuipers tel. 0528-277177