Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 17 augustus Springkussenfestival, klik hier -- 10 september Herfst Weidebliktocht, klik hier -- 10 september weer Bingo in de Weideblik, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- 30 september, 1 en 2 oktober Quilt en Keramiek tentoonstelling, klik hier -- 4, 5 en 6 november19e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Koningsdag

3-8-2022.

Na het grote succes van Koningsdag in 2022 in het Steenbergerpark, wordt achter de schermen hard gewerkt om in 2023 een verbeterde versie te organiseren, met meer vrijwilligers, minder wachttijden en we overwegen om een extra podium te plaatsen waar muziek voor de jeugd wordt gespeeld hetzij met DJ's hetzij met enkele live optredens.