Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12, 13 en 14 september beginnen de schilderlessen weer, klik hier -- 30 september, 1 en 2 oktober Quilt en Keramiek tentoonstelling, klik hier -- 4 oktober begint het Dansen 55+ weer, klik hier -- 22 oktober weer een koekbakfestijn voor kinderen van 4-12 jaar, klik hier -- 26 oktober dromenvanger maken voor de knutselaars van 6-12 jaar, klik hier -- 4, 5 en 6 november 19e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- 19 november opgaveformulier sinterklaasfeest, klik hier -- OPROEP Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP Alle wijkbewoners, klik hier -- OPROEP Darters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier -- OPROEP Biljarters gezocht voor op de donderdagavond, klik hier

Knutsel- en Timmerclubs

Knutselclub en timmerclub.

2022-09-12.

Knutselclubs weer van start op de woensdagmiddag

Op woensdag 7 september 2022 zijn de timmerclubs weer van start gegaan.

Voor de leeftijd van ca. 6 t/m 8 jarigen is dit van 15.30 u. tot 16.30 u en voor de leeftijd vanaf ca. 9 jaar tot ca. 14 jaar van 19.00 u tot 20.00 u.  Op beide clubs zijn jongens en meisjes welkom om leuke stukjes te maken met timmeren, zagen, schilderen en gewoon knutselen. Onder leiding van ervaren ‘knutselaars’ kunnen ze de beginselen van het handenarbeid onder de knie krijgen, zodat ze er later hun hand er niet voor omdraaien om iets te fabriceren of evt. te herstellen. De slogan “jong geleerd, oud gedaan” is ook hier nog steeds van toepassing !

Op beide clubs is nog ruimte voor 2 kinderen, maar bij voldoende belangstelling zullen we kijken of er een 3e knutselclub aan kan worden toegevoegd en als dat lukt dan zal deze worden gehouden van 14.30 u tot 15.30 u.

Opgeven kan op een van de onderstaande e-mail adressen. Ook wanneer u een keer wilt komen kijken dan kunt u dat via de mail aangeven.

jw_geertsma@hotmail.com of gervandewetering@gmail.com

Op e-mail aanmelding graag vermelden:

Je naam, leeftijd en adres en evt. telefoonnummer van 1 van je ouders.

De kosten bedragen € 3,00 per maand voor leden van de wijkvereniging en niet-leden betalen € 6,00 per maand