OPROEP voor klaverjasliefhebbers, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- De agenda is weer goed gevuld met activiteiten tot de zomer van 2022, klik hier -- Wekelijkse verkoop boeken, platen en CD's start weer op vrijdag 10 september 2021, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- 20 november 2021 Sinterklaasfeest, klik hier -- 28 november 2021 Koppel Darttoernooi in De Weideblik, alleen voorinschrijing en Corona toegangsbewijs verplicht, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Inleverdatum kopij

De inlevertermijn voor materiaal (foto's en tekst) is voor elke 10e van de maand.

Het inleveren van de tekst kan in Word en/of Excel, zowel als gewoon tekst of al opgemaakt met bv. foto's enz.
Eén en ander kan ook als PDF aangeleverd worden.
Foto's graag aanleveren op 300 dpi.

Het aanleveren van tekst, foto's en advertenties kan digitaal via redactie@wijkverenigingdeweide.nl
Heeft u iets op papier dan kunt u het inleveren bij de redactie:
Redactie Wijkvereniging de Weide
T.a.v. Monika Edema-Bisschop