Nieuws: Zonnepanelen wijkgebouw, Mededeling Gemeente m.b.t. de campagne 'Lang zult U wonen', Smederijen 10 jaar, Statiegeldactie COOP tbv vakantiespeeldagen, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Verslag Sinterklaasfeest van 24 november jl., klik hier -- Verslag Kerstknutselmiddag van 12 december jl., klik hier -- 1 en 2 maart uitvoering van het toneelstuk 'Opa is onbetaalbaar', klik hier -- 9 maart wordt de 7e Weidebliktocht gehouden, klik hier -- 16 maart weer de jaarlijkse compostactie, klik hier -- Maandag 18 maart de jaarlijkse Algemene ledenvergadering, klik hier -- Zondag 24 maart Koppeldarttoernooi, klik hier -- 22 april Paasontbijt en Paaseieren zoeken, klik hier -- 27 april Koningsdag, klik hier -- 15 en 16 juni Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier

Inleverdatum kopij

De inlevertermijn voor materiaal (foto's en tekst) is voor elke 10e van de maand.

Het inleveren van de tekst kan in Word en/of Excel, zowel als gewoon tekst of al opgemaakt met bv. foto's enz.
Eén en ander kan ook als PDF aangeleverd worden.
Foto's graag aanleveren op 300 dpi.

Het aanleveren van tekst, foto's en advertenties kan digitaal via redactie@wijkverenigingdeweide.nl
Heeft u iets op papier dan kunt u het inleveren bij de redactie:
Redactie Wijkvereniging de Weide
T.a.v. Desirée Boom