Nieuws: Wijkvereniging De Weide 45 jaar, Harm en Roelof treden op, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- 8 juni Jubileum BINGO, klik hier -- 15 en 16 juni Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- 14 en 21 augustus Vakantiespeeldagen, klik hier -- Verslag Kerstknutselmiddag van 12 december jl., klik hier -- Verslag Weidebliktocht van 9 maart jl., klik hier -- Verslag Compostactie 23 maart jl., klik hier -- Verslag Paasknutselmiddag 10 april jl., klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken 22 april jl., klik hier -- Verslag Koningsdag 27 april jl., klik hier -- Eindstand Klaverjassen seizoen '18-'19, klik hier -- Eindstand Darten seizoen '18-'19, klik hier

Weidenieuws

Contactpersoon:
Desirée Boom, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn