Laatste nieuws: "Van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Kijkt u alweer uit naar die overheerlijke oliebollen voor de jaarwisseling, bestel vóór 28 december!, klik hier -- Kinderbingo op zaterdagmiddag 4 januari 2020, klik hier -- Nieuwe cursussen Schilderen beginnen weer op 6 en 8 januari 2020, klik hier -- Verslag en foto's koekjesbakken bij bakkerij Bosch van 26 oktober jl, klik hier -- Verslag koppel darttoernooi van 1 december jl, klik hier --

Weidenieuws

Contactpersoon:
Desirée Boom, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn