Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- Verslag en foto's koekbakmiddag 31 oktober, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Jubilarissen, klik hier -- Verslag boekpresentatie Geschiedenis van De Weide, klik hier -- 12 december Kerstknutselmiddag, klik hier -- 18 december Kerstklaverjassen, klik hier -- 27 december Oudejaarsklaverjassen, klik hier -- Tot 28 december Oliebollen, Knieperties en/of Appelflappen bestellen, klik hier -- 29 december Bestelde Oliebollen, Knieperties en/of Appelflappen afhalen, klik hier

Weidenieuws

Contactpersoon:
Desirée Boom, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn