Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- 19 oktober Boekpresentatie over de geschiedenis van De Weide, klik hier -- 20 oktober Koekjesbakken voor de kinderen, klik hier -- 4 november Koppeldarttoernooi, klik hier -- 17 en 18 november boeken-, platen- en cd-markt in de Weideblik, klik hier -- 24 november Sinterklaasfeest, klik hier

Weidenieuws

Contactpersoon:
Desirée Boom, redactie@wijkverenigingdeweide.nl.

Het is de bedoeling dat er maandelijks (voor elke 10e van de maand) tekst en foto's binnenkomen bij de redactie.
Al of niet opgemaakt, digitaal of op papier, alles is welkom.

Kunt u geen verhaal schrijven maar heeft u wel een leuk idee laat het de redactie weten, samen kunnen wij er iets moois van maken.

Al die foto's en tekst worden samengevoegd in het blad "WEIDENIEUWS", een maandelijks blad dat huis aan huis bezorgd wordt binnen de wijk "De Weide" in Hoogeveen.

UitgavenAdverteren Inlevertermijn