Laatste nieuws: "Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Toneeluitvoering van toneelgroep Het Nieuwe Masker op 18 januari, de voorverkoop van de kaarten is gestart, klik hier -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Jubilarissen bij de wijkvereniging

Elk jaar tijdens de feestavond voor de actieve leden worden jubilarissen gehuldigd.

Deze keer viel het aantal jubilarissen mee, maar tezamen hebben ze een respectabel aantal dienstjaren.

De jubilarissen waren:

=> Henk Pelgrim: 25 jaar actief bij o.a. het beheer en nog steeds als penningmeester bij de biljartcommissie. Henk is tevens voor zijn verdiensten benoemd tot ere-lid van de vereniging.

=> Hein Akerboom: 30 jaar bestuurslid. In het begin voor de activiteitencommissie en de laatste jaren als voorzitter.

=> Arend Smit 40 jaar bij het bestuur in een groot aantal functies, waaronder ledenadministratie, vicevoorzitter, voorzitter, inkoop bingo prijzen, acquisitie voor de wijkkrant en nog veel meer.

Voor iedereen was er een toespraak, een mooie bos bloemen en een enveloppe met inhoud.

Henk Pelgrim ontving tevens een oorkonde.