In memoriam: Henk Pelgrim, klik hier -- Update Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weideblik, klik hier -- Te koop: Vogelhuisjes, insectenhotels, legpuzzelblad, klik hier -- 12 maart Compostverkoop, klik hier -- 19 maart Wandeltocht, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- 17, 18 en 19 juni 2022 18e boeken- platen- en cd-markt, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Uitbreiding fietsenstalling, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- Verslag van het Sinterklaasfeest van 20 november 2021, klik hier -- Verslag van het oliebollen bakken van 30 december 2021, klik hier -- -- --

Jubilarissen bij de wijkvereniging

Elk jaar tijdens de feestavond voor de actieve leden worden jubilarissen gehuldigd.

Deze keer viel het aantal jubilarissen mee, maar tezamen hebben ze een respectabel aantal dienstjaren.

De jubilarissen waren:

=> Henk Pelgrim: 25 jaar actief bij o.a. het beheer en nog steeds als penningmeester bij de biljartcommissie. Henk is tevens voor zijn verdiensten benoemd tot ere-lid van de vereniging.

=> Hein Akerboom: 30 jaar bestuurslid. In het begin voor de activiteitencommissie en de laatste jaren als voorzitter.

=> Arend Smit 40 jaar bij het bestuur in een groot aantal functies, waaronder ledenadministratie, vicevoorzitter, voorzitter, inkoop bingo prijzen, acquisitie voor de wijkkrant en nog veel meer.

Voor iedereen was er een toespraak, een mooie bos bloemen en een enveloppe met inhoud.

Henk Pelgrim ontving tevens een oorkonde.