Laatste nieuws: "Van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Kijkt u alweer uit naar die overheerlijke oliebollen voor de jaarwisseling, bestel vóór 28 december!, klik hier -- Kinderbingo op zaterdagmiddag 4 januari 2020, klik hier -- Nieuwe cursussen Schilderen beginnen weer op 6 en 8 januari 2020, klik hier -- Verslag en foto's koekjesbakken bij bakkerij Bosch van 26 oktober jl, klik hier -- Verslag koppel darttoernooi van 1 december jl, klik hier --

Dagelijks bestuur (DB)

Het dagelijks bestuur bestaat uit 3 personen. De voorzitter, de secretaris en de penningmeester. Het dagelijks bestuur komt bijeen op de tweede, de derde en de vierde maandagavond van de maand, uitgezonderd de zomervakantie. Dit bestuur regelt de operationele zaken binnen de wijkvereniging. Heeft u opmerkingen of suggesties voor het bestuur dan kunt u zich melden bij de secretaris voor een afspraak op een van de maandagavonden.

voorzitter Hein Akerboom tel. 269849 voorzitter@wijkverenigingdeweide.nl
secretaris Harry Regtop tel. 274777 secretaris@wijkverenigingdeweide.nl