De nieuwe Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weide, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- OPGELET!! Het Koppel Darttoernooi wat op 28 november a.s. gepland stond in De Weideblik gaat helaas NIET door!! -- 8 december 2021 Kerstknutselmiddag GAAT HELAAS NIET DOOR!, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 21 december 2021 Kerst klaverjas-toernooi, klik hier -- 28 december 2021 Oudejaars klaverjas-toernooi, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- -- --

Dagelijks bestuur (DB)

Het dagelijks bestuur bestaat uit 3 personen. De voorzitter, de secretaris en de penningmeester. Het dagelijks bestuur komt bijeen op de tweede, de derde en de vierde maandagavond van de maand, uitgezonderd de zomervakantie. Dit bestuur regelt de operationele zaken binnen de wijkvereniging. Heeft u opmerkingen of suggesties voor het bestuur dan kunt u zich melden bij de secretaris voor een afspraak op een van de maandagavonden.

voorzitter Hein Akerboom tel. 269849 voorzitter@wijkverenigingdeweide.nl
secretaris VACANT   secretaris@wijkverenigingdeweide.nl