Nieuws: -- In memoriam Hennie Hilberts-Gritter , klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- Koppelklaverjassen op 1, 8, 15, 22 en 29 mei, klik hier

Openingstijden

In artikel 4 van het Bestuursreglement Alcoholverstrekking Wijkgebouw De Weideblik is ten aanzien van de openingstijden en schenktijden het volgende opgenomen.
De openingstijden van wijkgebouw De Weideblik zijn:

maandag van 08.30 tot 24.00 uur
dinsdag van 08.30 tot 24.00 uur
woensdag van 08.30 tot 24.00 uur
donderdag van 08.30 tot 24.00 uur
vrijdag van 08.30 tot 24.00 uur
zaterdag van 08.30 tot 24.00 uur
zondag alleen open bij een specifiek evenement

De sluitingstijd van het gebouw kan vroeger vallen indien activiteiten eerder afgelopen zijn dan wel dat er op een avond geen activiteiten zijn.

Op de volgende tijdstippen wordt alcohol geschonken:

maandag van 15.00 tot 24.00 uur
dinsdag van 15.00 tot 24.00 uur
woensdag van 15.00 tot 24.00 uur
donderdag van 15.00 tot 24.00 uur
vrijdag van 15.00 tot 24.00 uur
zaterdag van 15.00 tot 24.00 uur
zondag van 15.00 tot 24.00 uur (alleen in geval van een specifiek evenement)

Bij een avondactiviteit die na 22.30 uur eindigt heeft het bestuur de mogelijkheid om de schenktijd voor die activiteit te laten eindigen 1,5 uur na het einde van de betreffende activiteit, echter de sluitingstijd zal nooit later zijn dan 01.30 uur.