Nieuws: Wijkvereniging De Weide 45 jaar, Harm en Roelof treden op, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- 8 juni Jubileum BINGO, klik hier -- 15 en 16 juni Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- 14 en 21 augustus Vakantiespeeldagen, klik hier -- Verslag Kerstknutselmiddag van 12 december jl., klik hier -- Verslag Weidebliktocht van 9 maart jl., klik hier -- Verslag Compostactie 23 maart jl., klik hier -- Verslag Paasknutselmiddag 10 april jl., klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken 22 april jl., klik hier -- Verslag Koningsdag 27 april jl., klik hier -- Eindstand Klaverjassen seizoen '18-'19, klik hier -- Eindstand Darten seizoen '18-'19, klik hier

Openingstijden

In artikel 4 van het Bestuursreglement Alcoholverstrekking Wijkgebouw De Weideblik is ten aanzien van de openingstijden en schenktijden het volgende opgenomen.
De openingstijden van wijkgebouw De Weideblik zijn:

maandag van 08.30 tot 24.00 uur
dinsdag van 08.30 tot 24.00 uur
woensdag van 08.30 tot 24.00 uur
donderdag van 08.30 tot 24.00 uur
vrijdag van 08.30 tot 24.00 uur
zaterdag van 08.30 tot 24.00 uur
zondag alleen open bij een specifiek evenement

De sluitingstijd van het gebouw kan vroeger vallen indien activiteiten eerder afgelopen zijn dan wel dat er op een avond geen activiteiten zijn.

Op de volgende tijdstippen wordt alcohol geschonken:

maandag van 15.00 tot 24.00 uur
dinsdag van 15.00 tot 24.00 uur
woensdag van 15.00 tot 24.00 uur
donderdag van 15.00 tot 24.00 uur
vrijdag van 15.00 tot 24.00 uur
zaterdag van 15.00 tot 24.00 uur
zondag van 15.00 tot 24.00 uur (alleen in geval van een specifiek evenement)

Bij een avondactiviteit die na 22.30 uur eindigt heeft het bestuur de mogelijkheid om de schenktijd voor die activiteit te laten eindigen 1,5 uur na het einde van de betreffende activiteit, echter de sluitingstijd zal nooit later zijn dan 01.30 uur.