De nieuwe Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weide, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- OPGELET!! Het Koppel Darttoernooi wat op 28 november a.s. gepland stond in De Weideblik gaat helaas NIET door!! -- 8 december 2021 Kerstknutselmiddag GAAT HELAAS NIET DOOR!, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 21 december 2021 Kerst klaverjas-toernooi, klik hier -- 28 december 2021 Oudejaars klaverjas-toernooi, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- -- --

Openingstijden

In artikel 4 van het Bestuursreglement Alcoholverstrekking Wijkgebouw De Weideblik is ten aanzien van de openingstijden en schenktijden het volgende opgenomen.
De openingstijden van wijkgebouw De Weideblik zijn:

maandag van 08.30 tot 24.00 uur
dinsdag van 08.30 tot 24.00 uur
woensdag van 08.30 tot 24.00 uur
donderdag van 08.30 tot 24.00 uur
vrijdag van 08.30 tot 24.00 uur
zaterdag van 08.30 tot 24.00 uur
zondag alleen open bij een specifiek evenement

De sluitingstijd van het gebouw kan vroeger vallen indien activiteiten eerder afgelopen zijn dan wel dat er op een avond geen activiteiten zijn.

Op de volgende tijdstippen wordt alcohol geschonken:

maandag van 15.00 tot 24.00 uur
dinsdag van 15.00 tot 24.00 uur
woensdag van 15.00 tot 24.00 uur
donderdag van 15.00 tot 24.00 uur
vrijdag van 15.00 tot 24.00 uur
zaterdag van 15.00 tot 24.00 uur
zondag van 15.00 tot 24.00 uur (alleen in geval van een specifiek evenement)

Bij een avondactiviteit die na 22.30 uur eindigt heeft het bestuur de mogelijkheid om de schenktijd voor die activiteit te laten eindigen 1,5 uur na het einde van de betreffende activiteit, echter de sluitingstijd zal nooit later zijn dan 01.30 uur.