Laatste nieuws: "Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Toneeluitvoering van toneelgroep Het Nieuwe Masker op 18 januari, de voorverkoop van de kaarten is gestart, klik hier -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Beheer

Door het bestuur is Jorien Kamman aangesteld als beheerder van het gebouw.
Samen met Hein Akerboom is in 2013 het Certificaat Sociale Hygiëne behaald.

Jorien is verantwoordelijk voor de openstelling van het gebouw tijdens activiteiten en voor de bezetting van de bar. Hiervoor beschikt zij over een aantal vrijwilligers die in 2014 de Instructie verantwoord Alcohol Schenken gevolgd hebben en achter de bar mogen staan.

Contactgegevens Jorien Kamman
E mail: beheer@wijkverenigingdeweide.nl