Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- 19 oktober Boekpresentatie over de geschiedenis van De Weide, klik hier -- 20 oktober Koekjesbakken voor de kinderen, klik hier -- 4 november Koppeldarttoernooi, klik hier -- 17 en 18 november boeken-, platen- en cd-markt in de Weideblik, klik hier -- 24 november Sinterklaasfeest, klik hier

Toneeluitvoering

Maart 2018.

Toneelvereniging De Weide heeft vrijdagavond 2 maart en zaterdagavond 3 maart 2018 het komische blijspel “Het is “bingo” op de camping” opgevoerd. Het was een geweldig weekend! De zaal zat beide avonden goed vol. De verloting, die wij altijd na afloop houden, heeft een prima resultaat opgeleverd. Er komt namelijk heel wat bij kijken voordat een stuk opgevoerd kan en mag worden. De boekjes moeten worden gekocht, de auteursrechten en de vergunning moeten worden betaald. De verloting samen met de entreegelden brachten in ieder geval genoeg op om volgend jaar weer een nieuw stuk te kunnen brengen. De verloting werd mede mogelijk gemaakt door: Slaap- en tapijt Toko, Albert Heijn Offerein De Weide, Supercoop De Weide, Bloemenshop Erwin, Bakker Bos en Slagerij Koster. Wij zijn erg blij met de bijdrage die zij aan ons gaven.

Ook bedanken wij Arend Smit voor het openen van beide avonden en het organiseren van de verloting.

De beschrijving van het stuk was:
Jos gaat tegen wil en dank mee naar de camping. Hij vindt het geen kamperen maar kramperen. Dat laat hij dan ook goed merken. Hij moppert op alles en iedereen. Het is hem helemaal niets waard, hij had liever in een hotel gezeten. Ook de buren vindt hij drie keer niks. Ze lijken wel niet goed wijs. Wie neemt er nu ’n cavia mee op vakantie? Die kreeg achteraf nog een lang staartje.

Lijkt het jou ook leuk, om eens mee te doen, dan kun je contact opnemen met Anneke Pastoor op telefoonnummer 0528-230564. Je bent van harte welkom op de repetitieavonden. We repeteren altijd op maandagavond van 19.30 uur tot ca. 22.30 uur. We zullen weer starten medio september, maar meld je al snel als je ook een rol wilt. We gaan binnenkort al beginnen met het uitzoeken van een nieuw stuk!