Laatste nieuws: "Van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Kijkt u alweer uit naar die overheerlijke oliebollen voor de jaarwisseling, bestel vóór 28 december!, klik hier -- Kinderbingo op zaterdagmiddag 4 januari 2020, klik hier -- Nieuwe cursussen Schilderen beginnen weer op 6 en 8 januari 2020, klik hier -- Verslag en foto's koekjesbakken bij bakkerij Bosch van 26 oktober jl, klik hier -- Verslag koppel darttoernooi van 1 december jl, klik hier --

Klei en keramiek

Klei en Keramiek groep
Heeft u het altijd al leuk gevonden om iets creatiefs met klei te maken. Dat kan van alles zijn, een beeldje, een olifant, een vaas een schildpad. Iedereen in de groep kiest zelf uit wat hij of zij wil maken en dan gaat iedereen aan de slag onder toezicht van onze creatieve leidster Ali Beumer.

Maandag 22 september is de kleigroep weer van start gegaan en helaas voor degenen die aan zouden willen schuiven moeten wij melden dat de groep momenteel vol is. Wel is het mogelijk om u op de wachtlijst te laten zetten.

Voor inlichtingen/aanmelden:
Ali Beumer  271376

Raku Workshop
Hebt u zin om eens kennis te maken met wat je al niet van klei kunt maken? Dan heeft u nu de mogelijkheid. We gaan op twee middagen kleien (of op twee avonden) en dan worden de werkstukken op zaterdag 25 oktober in de raku-oven gestookt.

De workshop data zijn:
Middagworkshop: woensdag 8 en 15 oktober van 13.30 tot 16.00 uur.
Avondworkshop: donderdag 9 en 16 oktober van 19.30 tot 22.00 uur.

De prijs bedraagt  € 35,00 (Dit is inclusief koffie en benodigde materialen zoals klei en glazuren.)

Voor inlichtingen/aanmelden:
Ali Beumer tel. 271376