Nieuws: -- In memoriam Hennie Hilberts-Gritter , klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Foto's Weidebliktocht van 10 maart, klik hier -- Verslag Compostactie van 17 en 24 maart, klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken van 1 april, klik hier -- Verslag Koppeldarttoernooi van 8 april, klik hier -- Verslag Koningsdag van 27 april, klik hier -- Koppelklaverjassen op 1, 8, 15, 22 en 29 mei, klik hier

Darten

Donderdagavond, 20.00 tot 22.30 uur

Contactpersoon: Gjalt Waninge, dartclub@wijkverenigingdeweide.nl

Verslag Koppel-darttoernooi 8 april ‘18

Zondag 8 april j.l. was er in de Weideblik weer het “Wijkvereniging de Weide Koppel Dart Toernooi”. De eerste warme lentedag van het jaar weerhield 58 darters er niet van om de dag binnen door te brengen. Liefst 29 koppels hadden zich ingeschreven om letterlijk een gooi te doen naar de hoofdprijs van €250,-.

De koppels streden in 7 poules voor een plekje in die winnaarsronde, er werden 16 hoogste scores van 180 gegooid en de hoogste finish van de middag was 164 en werd gegooid door Richard Kimman, wat hem een fles berenburg opleverde.

De finale in de verliezersronde ging tussen de koppels Robert-Carlo en Erwin-Dorus. In deze finale bleken Robert en Carlo de sterksten te zijn en wonnen dan ook met 3-0.

De finale in de winnaarsronde ging tussen de koppels Wim-Richard en Bertjan-Johan. Een zeer spannende finale werd het. Het ging de hele wedstrijd gelijk op tot 4-4. In de laatste en beslissende leg wisten Wim en Richard de hoofdprijs veilig te stellen met een schitterende 121 finish

Hieronder de prijsverdeling:
Winnaarsronde
1e Wim en Richard     €250,-
2e Bertjan en Johan   €100,-
3e Jan en Arjan             €40,-
3e Jan en Douwe         €40,-

Verliezersronde
1e Carlo en Robert        €30,-
2e Erwin en Dorus         €20,-
3e Jasper en Bastiaan  €15,-
3e Jeffrey en Jeroen      €15,-

We willen graag alle darters, toeschouwers en vrijwilligers bedanken voor wederom een zeer geslaagd darttoernooi! Hou de agenda van de wijkverening in de gaten voor het volgende darttoernooi. Deze zal in november plaatsvinden. Exacte datum volgt!
LET’S PLAY DARTS!!