Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Biljarters gezocht, klik hier -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Volleyballers gezocht, klik hier -- 2 en 3 maart Toneeluitvoering, klik hier -- Weidebliktocht op 10 maart -- Compostactie op 17 maart, klik hier -- Algemene ledenvergadering op 19 maart, klik hier -- Paasknutselmiddag op 21 maart, klik hier -- Paasontbijt en paaseieren zoeken op 2 april, klik hier

Compostverkoop

Compostactie op 17 maart 2018.

De compostactie is dit jaar slechts op één zaterdag, alleen op 17 maart.

Vrijwilligers zullen in de wijk langs de deuren gaan om zakken compost en potgrond te verkopen.

Met de opbrengst van deze verkoop kunnen wij weer activiteiten financieren zoals Koninginnedag en het Sinterklaasfeest.

De groep vrijwilligers is op deze ene dag net zo klein als andere jaren dus kunnen wij in veel minder straten huis aan huis verkopen.

Wilt u zekerheid hebben van levering van potgrond of compost dan kunt u het beste een bestelformulier inleveren. Alle (betaalde) bestellingen worden gegarandeerd uitgeleverd.

De kosten voor de compost en potgrond zijn; Per zak: € 3,50;  3 zakken voor € 10,00;  8 zakken voor  € 25,00 en 10 zakken voor  € 30,00.

De compost wordt verkocht in zakken van 50 liter.

De potgrond wordt verkocht in zakken van 40 liter.

U kunt deze dag ook compost kopen in het wijkgebouw van 10.00 uur tot 14.00 uur.

Bijgaand het bestelformulier:

Wij verzoeken u het bestelformulier met het geld in een enveloppe te doen en af te leveren op een van de onderstaande adressen. Elk jaar ontvangen wij opgave formulieren zonder geld en hier gaan wij natuurlijk langs maar als er niemand thuis is dan wordt er niet afgeleverd.

OPGAVESTROOK COMPOST, Opgeven tot uiterlijk 12 maart

………………………………

Telefoon

……………

…………………………………………………………………

Bestelt

Bedrag

…….

Zakken compost

……

Zakken potgrond

Totaal bijgesloten bedrag

Opmerkingen:

De inleveradressen zijn:

Fam. Akerboom, Mortonhof 7.

Fam. Kamman, Roggekamp 22

Fam. Diphoorn, Bethesdastraat 75