Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- Verslag en foto's koekbakmiddag 31 oktober, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- 17 en 18 november boeken-, platen- en cd-markt in de Weideblik, klik hier -- 24 november Sinterklaasfeest, klik hier -- 12 december Kerstknutselmiddag, klik hier -- 18 december Kerstklaverjassen, klik hier -- 27 december Oudejaarsklaverjassen, klik hier --

Boeken-, platen en CD-markt

Boeken- platen- en cdmarkt op 17 en 18 november 2018

Onze 12e markt zal gehouden worden op:
Zaterdag 17 november 2018 van 10.00 tot 16.00 uur en
Zondag 18 november 2018 van 13.00 tot 16.00 uur.

Plaats: Wijkgebouw de Weideblik, de Ploeger 10, 7908LL in Hoogeveen.
De markt is overdekt en de toegang is gratis.
Er zijn voldoende en gratis parkeermogelijkheden rond het wijkgebouw.
Alle ingebrachte materialen zijn vooraf gecontroleerd.
In de grote zaal liggen duizenden boeken en vele honderden platen, singles en cd’s op u te wachten. Boeken in allerlei genres liggen gesorteerd bij elkaar. Bordjes geven aan waar u de ontspanningslectuur vindt, de boeken over tuinieren, hobby, streekromans, religie, kinderboeken, reizen, aardrijkskunde, geschiedenis, techniek en zo verder. De boeken zijn gecontroleerd. “Losbandige boeken” zult u er niet tussen vinden. Ook de platen zijn stuk voor stuk uit de hoezen gehaald. Natuurlijk zult u wel eens een krasje vinden. Het zijn immers tweedehands materialen. Grijs gedraaide en bekraste platen zijn echter verwijderd. Alle losse buitenhoezen zijn gelijmd. Een speciaal klusje dat u dus zelf niet meer hoeft te doen.
U was nog nooit op een van de boeken- en platenmarkten in de Weideblik geweest?
Dan wordt het nu tijd om het eens te doen. Er ligt een enorme variatie aan materialen.
U zult versteld staan. We zien u graag.

Wekelijkse boekenverkoop in de Weideblik

Met ingang van 1 september 2018 stopt Wijkvereniging de Weide met de wekelijkse verkoop van boeken in de Weideblik.
De verkoop op zaterdag was al gestopt, maar nu komt, wegens gebrek aan belangstelling ook een eind aan de verkoop op woensdagavond van 6 tot 7 uur.
De boeken-, platen- en cdverkoop op onze boekenmarkten gaat gewoon door.