Nieuws: Wijkvereniging De Weide 45 jaar, Harm en Roelof treden op, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- In Memoriam: Albert Boxem, klik hier -- 3 september Start Klaverjassen seizoen 2019-2020, klik hier -- 12 september Start Darten seizoen 2019-2020 -- 21 september Herfstweidebliktocht, klik hier -- 16 en 17 november Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- Verslag bestuursuitje van 25 juli, klik hier -- Eindstand Klaverjassen seizoen '18-'19, klik hier -- Eindstand Darten seizoen '18-'19, klik hier

Biljarten

Er zijn 2 biljartgroepen, één op de donderdagmiddag en één op de donderdagavond.

Biljarten Donderdagmiddag
Donderdagmiddag, 13.00 tot 17.00 uur
Contactpersoon: Berend Bakker, tel. 06-23924050

"De Kromme Keu"

De zes "jonge" mannen op de foto zijn lid van de biljartclub "De Kromme Keu", elke donderdagmiddag zijn ze gezellig bezig met biljarten.

Naast het spelletje biljart is het ook een middag waar veel gepraat wordt. Zelfs de dames van de ouderensoos mengen zich regelmatig in de gesprekken, dat is (meestal) erg leuk.

Op dit moment is er een ledenstop. Maar indien er biljarters zijn die ook wel eens een partijtje willen spelen, dan kan dat waarschijnlijk wel. Beheerder Jorien Kamman kan u van advies dienen en bekijken op welke ochtend of middag het biljart nog vrij is.

Biljarten Donderdagavond
Donderdagavond, 19.30 tot 23.00 uur
Contactpersoon: Willem Rabbers, tel 06-11421345

10-2-2017: 2 Plekken vrij!

Op onze biljartclub van de donderdagavond zijn een tweetal plaatsen vrijgekomen. Voelt U er wat voor om in competitieverband te gaan biljarten? Kom dan op donderdagavond vanaf 19:30 uur naar het wijkgebouw 'De Weideblik', of bel rond die tijd 0528-269372 en vraag naar Henk Pelgrim.