De nieuwe Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weide, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- OPGELET!! Het Koppel Darttoernooi wat op 28 november a.s. gepland stond in De Weideblik gaat helaas NIET door!! -- 8 december 2021 Kerstknutselmiddag GAAT HELAAS NIET DOOR!, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 21 december 2021 Kerst klaverjas-toernooi, klik hier -- 28 december 2021 Oudejaars klaverjas-toernooi, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- -- --

Biljarten

Er zijn 2 biljartgroepen, één op de donderdagmiddag en één op de donderdagavond.

Biljarten Donderdagmiddag
Donderdagmiddag, 13.00 tot 17.00 uur
Contactpersoon: Berend Bakker, tel. 06-23924050

"De Kromme Keu"

De zes "jonge" mannen op de foto zijn lid van de biljartclub "De Kromme Keu", elke donderdagmiddag zijn ze gezellig bezig met biljarten.

Naast het spelletje biljart is het ook een middag waar veel gepraat wordt. Zelfs de dames van de ouderensoos mengen zich regelmatig in de gesprekken, dat is (meestal) erg leuk.

Op dit moment is er een ledenstop. Maar indien er biljarters zijn die ook wel eens een partijtje willen spelen, dan kan dat waarschijnlijk wel. Beheerder Jorien Kamman kan u van advies dienen en bekijken op welke ochtend of middag het biljart nog vrij is.

Biljarten Donderdagavond
Donderdagavond, 19.30 tot 23.00 uur