Laatste nieuws: "Klik en Tik computercursus, PubQuiz, Nieuwjaarsreceptie en van de voorzitter" klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => klik hier -- Toneeluitvoering van toneelgroep Het Nieuwe Masker op 18 januari, de voorverkoop van de kaarten is gestart, klik hier -- Toneeluitvoering van onze toneelvereniging op 6 en 7 maart, klik hier -- Compostactie op 14 maart, klik hier -- ALGEMENE LEDENVERGADERING op 16 maart, hier -- Wandeltocht op 21 maart, klik hier -- Boeken-, platen- en cd-markt op 13 en 14 juni, klik hier -- Verslag en foto's van de kinderbingo van 4 januari jl, klik hier -- Verslag oliebollen bakken van 30 december jl, klik hier -- --

Biljarten

Er zijn 2 biljartgroepen, één op de donderdagmiddag en één op de donderdagavond.

Biljarten Donderdagmiddag
Donderdagmiddag, 13.00 tot 17.00 uur
Contactpersoon: Berend Bakker, tel. 06-23924050

"De Kromme Keu"

De zes "jonge" mannen op de foto zijn lid van de biljartclub "De Kromme Keu", elke donderdagmiddag zijn ze gezellig bezig met biljarten.

Naast het spelletje biljart is het ook een middag waar veel gepraat wordt. Zelfs de dames van de ouderensoos mengen zich regelmatig in de gesprekken, dat is (meestal) erg leuk.

Op dit moment is er een ledenstop. Maar indien er biljarters zijn die ook wel eens een partijtje willen spelen, dan kan dat waarschijnlijk wel. Beheerder Jorien Kamman kan u van advies dienen en bekijken op welke ochtend of middag het biljart nog vrij is.

Biljarten Donderdagavond
Donderdagavond, 19.30 tot 23.00 uur