Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- Verslag en foto's koekbakmiddag 31 oktober, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- Jubilarissen, klik hier -- Verslag boekpresentatie Geschiedenis van De Weide, klik hier -- 12 december Kerstknutselmiddag, klik hier -- 18 december Kerstklaverjassen, klik hier -- 27 december Oudejaarsklaverjassen, klik hier -- Tot 28 december Oliebollen, Knieperties en/of Appelflappen bestellen, klik hier -- 29 december Bestelde Oliebollen, Knieperties en/of Appelflappen afhalen, klik hier

Herfst weidebliktocht 2018

Wandel mee met de Herfstweidebliktocht op zaterdag 22 september.

De laatste jaren organiseert de wijkvereniging een grote wandeltocht in het voorjaar. Daar is op veler verzoek ook een wandeltocht in het najaar bijgekomen en die heeft de naam gekregen ”Herfstweidebliktocht

Dit jaar kunt u op zaterdag 22 september kiezen uit 4 afstanden te weten 5, 10, 20 en 30 km. Onze routeman heeft weer mooie gevarieerde routes uitgezet en daarbij gezorgd voor voldoende rust mogelijkheden. Onderweg zal ook het een en ander worden uitgedeeld. Deze wandeltocht is erg in trek bij mensen van buiten de provincie, maar wij vinden het heel prettig indien ook inwoners van Hoogeveen zich zouden aanmelden voor de wandeltocht. Om de kosten hoeft u het niet te laten. De kosten bedragen € 2 per persoon en de wandeltocht is gratis voor kinderen t/m 12 jaar die onder begeleiding van een ouder meelopen.

Dus kom op zaterdag 22 september naar wijkgebouw De Weideblik voor de 3e Herfstweidebliktocht.

Vertrektijden

30 km 08.00-10.00