De nieuwe Corona-maatregelen voor het wijkgebouw De Weide, klik hier -- Klaverjassers gezocht !, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- OPGELET!! Het Koppel Darttoernooi wat op 28 november a.s. gepland stond in De Weideblik gaat helaas NIET door!! -- 8 december 2021 Kerstknutselmiddag GAAT HELAAS NIET DOOR!, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 21 december 2021 Kerst klaverjas-toernooi, klik hier -- 28 december 2021 Oudejaars klaverjas-toernooi, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Verslag van het koekjes bakken van 23 oktober 2021, klik hier -- Verslag van de 17e boeken-, platen- en cd-markt van 5, 6 en 7 november 2021, vanaf 1 januari géén wekelijkse boekenmarkt meer, klik hier -- -- --

Badminton

Badminton.

Contactpersoon: Tom Thomas tel. 06 2059 3655
Op maandagavond in de gymzaal aan de Curiestraat
Groep 1 van 20.00 tot 21.00 uur.
Groep 2 van 21.00 tot 22.00 uur
Kosten: € 65,00 voor het hele seizoen + kosten van lidmaatschap van de wijkvereniging (zie hier) over te maken op rekening NL25 INGB 0005603066