Nieuws: -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- Oproep jeugdige timmeraars en knutselaars, in de leeftijdsgroep van 10 t/m 13 jaar, klik hier -- Wijkvereniging ontvangt cheque van de Rabo clubkas campagne ,klik hier -- 19 oktober Boekpresentatie over de geschiedenis van De Weide, klik hier -- 20 oktober Koekjesbakken voor de kinderen, klik hier -- 4 november Koppeldarttoernooi, klik hier -- 17 en 18 november boeken-, platen- en cd-markt in de Weideblik, klik hier -- 24 november Sinterklaasfeest, klik hier

Vakantiespeeldagen

VAKANTIE SPEELDAGEN OP 22 en 29 augustus.

Het is al weer het zesde jaar dat wijkvereniging De Weide op de laatste twee woensdagen van de zomervakantie de vakantie speeldagen organiseert en die vallen dit jaar op 22 respectievelijk 29 . Het evenement vindt dit jaar voor de laatste keer plaats op het grasveld naast het wijkgebouw De Weideblik aan de Ploeger 10 in Hoogeveen.

Net als voorgaande jaren zullen op beide dagen en groot aantal springkussens worden opgesteld.

Wij hebben al de nodige zaken vastgelegd. Op de eerste dag een springkussen model tractor een springkussen dino een stormbaan met zwembad en een springkussen met ips. Dat is een interactieve spelletjes module.

Ook de klimtoren is weer van de partij en ook het rodeobed.

Op de tweede dag is er ook een IPS stormbaan en een springkussen Berenbus.

Op 29 augustus zal onze locatie de stopplaats zijn voor de fietsvierdaagse van Trappen, Happen, Stappen en daarvoor zullen nog een aantal activiteiten aan het programma worden toegevoegd.

Wij hebben de prijs ongewijzigd gelaten en vragen € 2 voor iedereen (lid of geen lid)

Voor die prijs kunnen de kinderen naar hartelust de hele dag spelen en krijgen ze een ijsje en een glaasje limonade. Voor de ouders regelen we dat er tafels en stoelen zijn en dat er koffie met wat lekkers te krijgen is en frituur en broodjes. Wij verwachten weer kinderen uit heel Hoogeveen.

Wij hopen op mooi weer en een grote opkomst

Tot zien op woensdag 22 en 29 augustus