Nieuws: Wijkvereniging De Weide 45 jaar, Harm en Roelof treden op, klik hier -- Voor alle vaste activiteiten en evenementen => zie "Agenda" -- 8 juni Jubileum BINGO, klik hier -- 15 en 16 juni Boeken-, platen- en cd-markt, klik hier -- 14 en 21 augustus Vakantiespeeldagen, klik hier -- Verslag Kerstknutselmiddag van 12 december jl., klik hier -- Verslag Weidebliktocht van 9 maart jl., klik hier -- Verslag Compostactie 23 maart jl., klik hier -- Verslag Paasknutselmiddag 10 april jl., klik hier -- Verslag Paaseieren zoeken 22 april jl., klik hier -- Verslag Koningsdag 27 april jl., klik hier -- Eindstand Klaverjassen seizoen '18-'19, klik hier -- Eindstand Darten seizoen '18-'19, klik hier

Timmerclub 6 t/m 9 jaar

Hallo jongens en meisjes,

Heb jij zin om met een leuke groep samen te knutselen en leuke dingen te maken.
Er zijn twee timmerclubs.
Maandagavond van 18.45 tot 19.45
Woensdagmiddag van 15.30 tot 16.30

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar onderstaand mailadres, zet hierin duidelijk je naam, adres, postcode, geb. datum, telefoonnummer en de middag/avond wanneer je op club wilt komen.

De kosten zijn voor leden € 3,00 per maand en voor niet-leden € 6,00.
Lidmaatschap Wijkvereniging de Weide € 12,00 per jaar. (Hierbij krijgt u tevens korting op diverse activiteiten die worden georganiseerd door de wijkvereniging.)

Contactpersonen:
Gerda Guichelaar tel 06 5255 1551: jeugdclubs@wijkverenigingdeweide.nl