OPROEP voor klaverjasliefhebbers, klik hier -- OPROEP aan alle wijkbewoners, klik hier -- De agenda is weer goed gevuld met activiteiten tot de zomer van 2022, klik hier -- Wekelijkse verkoop boeken, platen en CD's start weer op vrijdag 10 september 2021, klik hier -- Toneelnieuws, klik hier -- 17e Boeken-, Platen- en CD-markt op 5, 6 en 7 november 2021 , klik hier -- 20 november 2021 Sinterklaasfeest, klik hier -- 28 november 2021 Koppel Darttoernooi in De Weideblik, alleen voorinschrijing en Corona toegangsbewijs verplicht, klik hier -- 11 december 2021 Kinderbingo, klik hier -- 30 december 2021 Verkoop van oliebollen, appelflappen en knieperties, klik hier -- Nieuws over de timmer- en knutselclubs, klik hier -- Verslag Compostactie 13 maart, klik hier -- Verslag 16e boeken-, platen- en CD-markt van 11, 12 en 13 juni, klik hier --

Sinterklaas

10-09-2021.

Jongens en Meisjes,

Sinterklaas vond het vorige keer zo gezellig in onze wijk dat hij heeft besloten hier in het wijkgebouw weer zijn verjaardag te vieren. Voor dit feest moeten de kinderen zich wel opgeven. Een verjaardag zonder rondrit door de wijk ziet Sint niet zitten. Hij wil graag de kinderen uit de wijk ontmoeten en daarom laat hij zich weer door onze wijk rondrijden in een Amerikaanse schoolbus. Zo samen met de Pietenband in de bus vindt hij dat een waar feestje. De speciale bushaltes, die er zijn voor de Sintbus, vindt Sint al helemaal cool. Sint kan op deze manier op veel verschillende plekken in de wijk, heel veel kinderen ontmoeten en groeten. De Sint wil er bij elke halte weer een feestje van maken met zijn Pieten en de Pietenband. Natuurlijk nemen de Pieten pepernoten mee!!!!!!!!

De rondrit is op 20 november.

13.00 uur is de stop op de parkeerplaats bij de Weidebloem aan de Schweitzerstraat,

13.25 uur is de tweede stop op de parkeerplaats van het Rastholt en Regenboog,

13.50 uur stop parkeerplaats van het Kofschip en de Schuthoek,

14.15 uur de één na laatste stop op de parkeerplaats van het Kofschip aan de Citroenvlinder.

Na deze één na laatste stop gaat Sint met zijn Pieten naar het wijkgebouw “de Weideblik” waar hij met de kinderen, die zich hiervoor hebben opgegeven, via onderstaand opgave strookje een sinterklaasfeest zal gaan vieren. De Sint zal hier ongeveer om 15.30 uur aankomen.

Tot maandag 8 november kunt u uw kinderen van 2 t/m 8 jaar opgeven. Zonder opgave kan (kunnen) uw kind-(eren) niet naar het feest.

De kaartjes voor dit feest worden op naam bij de toegang aan de zaal uitgedeeld.

Het feest kost voor leden van de wijkvereniging € 3,00 en voor niet leden € 6,00 per persoon.

Dit bedrag (gepast) kunt u samen met het opgavestrookje inleveren op de volgenden adressen;

Jorien Kamman               Roggekamp 22

Jos Diphoorn                   Bethesdastraat 75

Hein Akerboom               Mortonhof 7

Aaldert Kriekjes               Eekhoorn 8

Sint en zijn Pieten hopen dat jullie met veel kinderen komen.

Tot op 20 november!!

Opgavestrookje vindt u in de wijkkrant van oktober.